Miten sisältömarkkinointi auttaa yritystäsi?

Sisältömarkkinointi on hyvä keino tavoiteltaessa kestävää asiakassuhdetta. Se on sitä myös yli viisikymppisten asiakkaiden kohdalla. He ovat asiakkaita, jotka haluavat saada tietoa ostopäätösten tueksi ja he etsivät tietoa aktiivisemmin kuin monet nuorempien ikäryhmien jäsenet. He haluavat hyötyä etenkin arkeen, ja se näkyy kulutustavoissa.

Sisältömarkkinointi on suunnitelmallista ja säännöllistä markkinointia, jonka tarkoituksena on luoda ja välittää kohdeyleisölle kiinnostavaa sisältöä, jonka avulla löydetään uusia asiakkaita ja sitoutetaan nykyisiä asiakkaita vahvemmin yritykseen.

Sisältömarkkinoinnilla autat asiakkaitasi, jotta he voivat tulla paremmaksi siinä, mitä he tekevät. Kun autat asiakkaitasi, parannat myös yrityksesi menestymismahdollisuuksia.

Voit esimerkiksi julkaista sellaisia sisältöjä, jotka auttavat asiakasta käyttämään jo sinulta hankkimia palveluita. Täten he pysyvät asiakkaana pidempään, koska siihen on hyvä syy. Asiakkaat voivat myös päätyä valistettuina käyttämään sinun yrityksesi palveluita, koska ne sopivat käsillä olevaan, sisällön esiin nostamaan tilanteeseen.

Lisäksi on muistettava, että yli 50-vuotiaat viettävät paljon aikaa verkossa ja somessa, etenkin Facebookissa. Näihin kanaviin on helppo julkaista sisältöjä, joiden tuottaminen on parhaimmillaan erittäin edullista ja tehokasta.

Taitaa kiinnostaa sinuakin? Tule mukaan valmennukseen!

Karelian Silver Economy -hanke järjestää sisältömarkkinointivalmennuksen yhdessä Tovarin kanssa. Lue lisää ja ilmoittaudu mukaan!

1 thought on “Miten sisältömarkkinointi auttaa yritystäsi?

  1. Päivitysilmoitus: Valmennus: Ota enemmän irti verkkosivuista ja somesta sisältömarkkinoinnin avulla | Silver Economy

Kommentointi on suljettu.