Valmennus: Vahvista 50+ asiakaspalveluasi!

50+ asiakkailla on ostovoimaa. 50+ asiakkaan erityispiirteiden tunteminen voi olla merkittävä kilpailutekijä palveluittesi ja tuotteittesi myynnissä. Nyt sinulla on loistava mahdollisuus vahvistaa 50+ asiakaspalveluasi myynnin konkarin opastuksella!

Järjestämme marraskuussa valmennuksen, jossa saadaan vinkkejä ja käytännön harjoitteita uusiin ja erilaisiin asiakaspalvelutilanteisiin. Valmennuksessa keskitytään etenkin puhelinasiakaspalveluun.

Valmentajana toimii seniorikonsultti Henry Liukko-Sipi (Salamander Sales & Strategy Oy). Henry on toiminut myynnin ammattilaisena useassa yrityksessä ja projektissa jo 22 vuoden ajan. Henryllä on kattava kokemus yritysten liiketoiminnasta sekä erilaisista asiakaskohtaamistilanteista.

Valmennukseen osallistuville annetaan lyhyet ennakkotehtävät ennen valmennusta: Oman työn analysointi ja Asiakaspalvelu 50+ sekä lukutehtävä “Hyvä asiakaspalvelukokemus riippuu asiakkaan temperamentista”. Valmennusten kohderyhmänä ovat pk-yritysten työntekijät, jotka toimivat asiakaspalvelussa ja myynnissä.

Valmennus on tarjolla yrityksille, jotka ovat hankkineet tai hankkivat joko kehittämispaketti 1:n tai kehittämispaketti 2:n (asiakaspalvelu).

Kehittämispaketti 2:n hinta määräytyy osallistujamäärän mukaan. Ensimmäinen osallistuja yrityksestä 140 €, seuraavat osallistujat samasta yrityksestä 80€/osallistuja. Jos samasta yrityksestä on osallistujia 8 tai sitä enemmän, niin kokonaishinta on 600 €.

Ilmoittaudu mukaan:

Lisätietoja saat parhaiten Leena Lehikoiselta, jonka yhteystiedot löytyvät Yhteystiedot-sivuilta. Voit myös ilmoittautua suoraan valmennukseen tällä linkillä.


VALMENNUSPÄIVIEN OHJELMA:

Keskiviikko 25.11.

13.00
Tervetulokahvit ja -sanat, Leena Lehikoinen, yritysvalmentaja, Business Joensuu Oy

13:15
Osa 1: Hyvän 50+ asiakaspalvelun kulmakivet
Yhteistyön perusteet
Valintakriteerit ja arvostukset
Asiantuntijan/neuvojan toiminnan avainkohdat

14:00
Osa 2: Neuvottelutekniikat ja ratkaisukeskeinen ajattelu
Valmistautuminen (jos mahdollista)
Neuvottelun avaus
Asiakkaan tilanteen ja tarpeiden ymmärtäminen

Tauko 15 min.

Lisätarpeiden aktivointi/kokonaisuuden huomiointi
Ratkaisun esittäminen/toimintasuunnitelma
Mahdollinen hinta/investointikeskustelu

15:30
50+ case-harjoitukset, opit ja sparraus

Torstai 26.11.

12.45
Kahvitarjoilu

13:00
Ennakkotehtävän palautus ja läpikäynti

13:20
Osa 3: Asiakkaan temperamentin huomiointi
Eri temperamenttipiirteiden tunnistaminen
Erilaiset päätöksentekoprofiilit – eri arvostukset
Tavoitetunnetilat

Tauko 15 min.

Erilaisten päätöksentekijöiden huomiointi ja vinkit menestymiseen 50+ asiakaspalvelutilanteessa

15:10
Case-harjoitukset
Sovellusosio
Tehtävät oppien viemiseksi arkeen
Itsearviointi
Onnistumisten jakaminen ryhmässä

Valmentajasta:

Seniorikonsultti Henry Liukko-Sipi on toiminut myynnin ammattilaisena useassa yrityksessä ja projektissa jo 22 vuoden ajan. Hänen erityisosaamistaan on valmentaa myynti- ja asiakaspalvelutiimejä asiakkaan kohtaamiseen itse palvelu- tai neuvottelutilanteessa. Lisäksi Henry korostaa valmennuksessaan tilanteisiin valmistautumisen ja niistä oppimisen tärkeyttä.

Henry Liukko-Sipi

Henryn ammattimainen lähestymistapa sekä kokemus monenlaisesta innovaatiotoiminnasta on saanut monet yritykset kehittämään toimintaansa onnistuneesti. Suurempien kansainvälisten yritysten lisäksi Henryllä on runsaasti kokemusta kotimaisten pk-yrityksien asiakaspalvelijoiden ja myyjien valmentamisesta.

Henryllä on erinomainen kyky saada valmennettavansa ymmärtämään asiakaskohtaamisten tärkeimmät osa-alueet ja havainnollistaa, kuinka hyödyntää tilanteissa toiminnallisia tekijöitä, kuten esimerkiksi eri asiakaskuntien profilointia. Henryn käytännönläheinen tapa valmentaa inspiroi reflektoimaan omaa työskentelyä, oppimaan onnistumisista sekä asettamaan tavoitteita aiempien kohtaamisten perusteella kehittyäkseen omalla alallaan tulevaisuudessa.