Webinaari: +50-markkinat ja markkinointiviestintä koronavirustilanteessa

Webinaari ”+50-markkinat ja markkinointiviestintä koronavirustilanteessa” 2.6.2020 klo 13-14.

Koronatilanteessa myös yritysten markkinointiaikeet tulevalle kesälle ovat menneet useilta yrityksiltä uusiksi. Moni on joutunut muuttamaan markkinointiaan samalla, kun palveluvalikoima on uudistunut. Mutta miten juuri nyt pitäisi markkinoida? Mitä on hyvä huomioida sisällöissä ja kanavavalinnoissa?

Webinaarissa kuullaan kolmen markkinoinnin asiantuntijan näkemyksiä edellä mainituista aiheista. Asiantuntijoina ovat Hurryn asiakasvastaava Anu Karreinen, Tovarin yrittäjä Joona Kotilainen ja Fabrikin asiakkuusjohtaja Jonne Martikainen.

  • Mikä on yleisesti tilanne pk-yritysten markkinoinnissa juuri nyt?
  • Miten eri kanavista ostetaan nyt mainostilaa?
  • Markkinoinnin tärkeimmät tavoitteet kriisin keskellä?
  • Monella yrityksellä markkinointisuunnitelmiin on tullut muutoksia. Miten tilanteessa pitäisi toimia?
  • Minkälaista mainonnan sisältöä nyt olisi syytä käyttää?
  • Yli 70-vuotiaille ja monille muille riskiryhmäläisille on suositeltu nyt kotona pysymistä. Miten heidät tulisi huomioida markkinoinnissa nyt?

Keskustelun vetää Karelia-ammattikorkeakoulun projektiasiantuntija Risto Salminen, joka kertoo webinaarin aluksi yli 50-vuotiaista kuluttajista Pohjois-Karjalassa.

Linkki tallenteeseen lähetetään ilmoittautuneille.

Tilaisuuden järjestää Karelia-ammattikorkeakoulun ja Business Joensuun Silver Economy -hanke. Lisätietoja osoitteessa silvereconomy.karelia.fi.