Fysio-Voimala Oy:n palvelumuotoilun mikropilotissa kehityskohteena oli fysioterapian hybridimallin kehittäminen ja palveluidean testaaminen. Hybridimallin tarkoituksena on tuoda fysioterapian asiakkaalle mahdollisuus hoitaa ainakin osa tapaamisista etäyhteyden välityksellä. Palvelun pääkohderyhmäksi määriteltiin itsemaksavat asiakkaat, jotka tulevat fysioterapiapalvelujen äärelle joko lääkärin lähetteellä tai omakustanteisesti. Etävastaanoton lisääminen yrityksen palveluihin katsottiin tukevan yrityksen muita palveluita, joihin kuuluu vastaanotolla tapahtuva sekä asiakkaan kotona … Jatka artikkelin Case: Fysio-Voimala Oy – jalkautuminen asiakkaiden pariin antoi arvokasta tietoa palvelun jatkokehittämiseen lukemista
Kopioi ja liitä tämä koodi WordPress-sivustollesi luodaksesi upotteen
Kopioi ja liitä tämä koodi sivustollesi luodaksesi upotteen