Case: Fysioterapiaa luonnollisesti – Palvelun testaaminen kehitysvaiheessa auttoi täsmentämään palvelun sisältöä asiakaslähtöisesti

Hyvää Luonnollisesti Oy:n uutta palvelua, Fysioterapiaa Luonnollisesti, lähdettiin Silver Economyn palvelumuotoilun mikropilotissa viemään testausvaiheeseen. Mikropilotissa uusia palveluita jäsenneltiin ensin tuotekorteiksi, pohdittiin erilaisia asiakasprofiileja ja testattiin sitten kohderyhmään kuuluvien testiasiakkaiden avulla. Tulokseksi saatiin uutta asiakasymmärrystä ja paremmin +50-ikäryhmälle kohdistettua tarjontaa jo ennen kuin palveluita oli lanseerattu. Fysioterapiaa luonnollisesti -palvelut on suunniteltu toteutettavaksi asiakkaan kotona tai lähiympäristössä, … Jatka artikkelin Case: Fysioterapiaa luonnollisesti – Palvelun testaaminen kehitysvaiheessa auttoi täsmentämään palvelun sisältöä asiakaslähtöisesti lukemista