Case: CareCare Oy – Asiakasymmärryksen kehittäminen auttaa sujuvoittamaan palveluprosessia
Joensuulaisen hoitoalan apuvälineitä tuottavan CareCare Oy:n palvelumuotoilun kehitysprojektin keskiössä oli yrityksen CareCare IGS Pitosukka-tuotteen löydettävyyden parantaminen. Tehtävään käytiin käsiksi hahmottelemalla tuotteen palvelupolkua ja ensisijaisia asiakasryhmiä. Prosessin aikana löydettiin useita keinoja, joilla valmiin tuotteen löydettävyyttä kuluttajasegmentissä voidaan parantaa. CareCare Oy:n Pitosukka on tuote, jonka tarkoitus on vähentää liukastumisen riskiä ja lisätä pitoa esimerkiksi käyttäjän siirtyessä sängystä … Jatka artikkelin Case: CareCare Oy – Asiakasymmärryksen kehittäminen auttaa sujuvoittamaan palveluprosessia lukemista
Kopioi ja liitä tämä koodi WordPress-sivustollesi luodaksesi upotteen
Kopioi ja liitä tämä koodi sivustollesi luodaksesi upotteen